تابان جونتابان جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

باران جون

مسابقه و کنسرت من

1392/5/23 18:29
نویسنده : baran amini
97 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 22 مرداد است.من فردا مسابقه ی بسکتبال دارم.راستش من ...نمیخام از خودم تعریف کنم ولی بازیم خیلی خوبه.لبخندهم شوت کردنم و هم پاس دادنم خوبه و همیشه توپ رو می گیرم و تو دستم میفته اما وقتی میخام شوت کنم هول میشم و توپ تو حلقه نمیره.ناراحتدر مواقع معمولی شوتم خوبه اما وسط بازی تمرکز ندارم.از طرف دیگه جمعه کنسرت دارم.من گیتار می زنم.آهنگ هامو هم بلدم ولی همان طور که گفتم اعتماد به نفس ندارم و استرس دارم.نگرانو به همین دلیل احساس می کنم که هول میشم و  نت موسیقی را اشتباه می زنم.گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

حسین
23 مرداد 92 18:58
سلام خوشحال میشم به وبلاگ های من هم یک سری بزنید http://flashcards.blogsky.com/ http://kodakshop.blogsky.com/ ممنون
بلاگ آس
23 مرداد 92 23:13
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\ ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞ ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ
tima
3 شهریور 92 22:50
سلام.نگران نباش.اگر هم بد دادی که خودت میدونی که بلدی.


آره مرسی.
پریسا
4 شهریور 92 17:05
تو هم امسال بسکتبال رفتی؟ خیلی جالبه ! ببخشید باران تعریف از خود نباشه ولی من از بازیکن های خوب بسکتبال هستم. مرا برای مسابقه هم برده اند. شوخی که نکردم ولی ببخشید
صهبا
11 شهریور 92 14:23
اصلا هول نشو.قبل از اینکه شروع کنی 4 تا نفس عمیق بکش بعد. فکر کن هیچ کسی اونجا نیست.


باشه مرسی!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران جون می باشد