تابان جونتابان جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

باران جون

ترکیه

1392/5/10 17:59
نویسنده : baran amini
98 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مادرم گفت پنج شنبه قراره یه مهمونی بگیریم.هوراخیلی خوشحال شدم اما وقتی به عمه هایم زنگ زدم گفتند قراره با هم به ترکیه برن. خیلی ناراحت شدمناراحتمن هم یهویی هوس کردم .دلم برای مسافرت تنگ شده بود...تازه از یه طرف دیگه مهمونی هم برگذار نمیشه .این یعنی اند بی انصافی افسوس

                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

کتاب هنر میلیاردری ( راز و رمز ثروتمند شدن)
10 مرداد 92 19:07
کتاب هنر میلیاردری ( راز و رمز ثروتمند شدن( ------------------------------------------------------- فقط با 5000 تومان آینده اقتصادی خود را دگرگون کنید ... با 5000 تومان صاحب یک کتاب الکترونیکی 500 صفحه ای شوید ... *هم قیمت با یک کارت شارژ 5 هزاری ایرانسل *خرید آسان و مطمئن از درگاه بانک ... *دریافت آنی فایل پس از واریز .... *امکان کسب درآمد از خود کتاب برای اطلاعات بیشتر و خرید بر روی لینک سایت کلیک کنید ... http://upshoping.mihanblog.com/
مامان زری
12 مرداد 92 13:11
خواهش خواهش سلام خاله جون من دوست دارم تو مسابقه نی نی شکمو برنده بشم،میشه بهم رای بدین.کد 726 به 20008080200 اس بزنید لطفا راستی به وب من هم سر بزنید اگه دوست ذاشتید با هم دوست بشیم برام یه نظر بزارید.بازم ممنون
فاطمه^^
11 مهر 92 18:58
وایییی!
چه بد!
--------------------------------------------------(;
(; (;
لینکم میکنی؟


باشه.حتما
فاطمه^^
12 مهر 92 15:38
از اینکه لینکم کردی ممنون!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران جون می باشد