تابان جونتابان جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

باران جون

امتحان

1392/10/20 22:11
نویسنده : baran amini
264 بازدید
اشتراک گذاری

از فردا امتحان هايمان شروع مي شود.البته امتحان فردا خيلي مهم نيست و خيلي ساده است.امتحان روخواني فارسي.و البته بايد يك شعر هم كه در كتابمان هست را حفظ كنيم.به هر حال برايم دعا كنيد كه همه ي امتحان هايم را خوب بدهم.راستي! چهارشنبه يك امتحان رياضي داشتيم كه باز هم خيلي سخت بود و خيلي هم سوال هايش زياد بود چون مثل دفعه ي قبل معلممان گفت كه هر كس بالاي پانزده شد خيلي خوب داده.من ميدانم كه بالاي شانزده شدم.ولي دقيقا نميدانم چند شدم !؟!؟

 

دعا واسه ي امتحان يادتون نره ها!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسمن
27 اسفند 92 11:25
برای همین وبت خیلی وقت بروز رسانی نشده رمز یادت نره
baran amini
پاسخ
من دلم میخاد رمز بذارم شما مشکلی داری؟
یاسمن
27 اسفند 92 11:40
لینکم کردی ولی رمز تو نظر های وبم نمی بینم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران جون می باشد