تابان جونتابان جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

باران جون

مجموعه ورزشی انقلاب

1392/5/10 17:59
نویسنده : baran amini
89 بازدید
اشتراک گذاری

من امسال تابستان به مجموعه ورزشی انقلاب می روم.یکی از دوستانم هم به همراه من می آید.اسم او رومینا است.من و او با هم کلاس های مشترکی می رویم .شنا بسکتبال و نقاشی روی شیشه و موزائیک!وسایل مورد نیاز این کلاس که باید آنها را خریداری کنیم روی هم صد و پنجاه هزار تومان می شوندتعجب!!!خیلی گران است نه؟من کلاسهایم را خودم انتخاب نکردم چون وقتی برای ثبت نام رفتم کلاس های مورد علاقه ام پر شده بودند.ولی به نظرم بهتر شد که در کلاس هایی که میخواستم نرفتم.چون کلاس هایی که الان میروم از آنها هم بهتر است.شاید بقیه راست میگن.شاید بهتر باشه بعضی مواقع دخالت نکنی و بذاری اتفاقات خودشون بیفتن ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران جون می باشد