تابان جونتابان جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

باران جون

بهترین هفته ی من در تابستان

1392/6/22 12:47
نویسنده : baran amini
117 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعد از ظهر به طیما زنگ زدم.مادر و پدرم به من قول داده بودند که قبل از شروع مدرسه ها او به خانمان بیاید  چند روزی این جا بماند.من هم به او زنگ زدم و قرار شد که شنبه به خانمان بیاید و تا سه شنبه بماند. خیلی دلم برای او تنگ شده.تازه فردا شب هم می خواهیم به خانه ی دخترخاله ی من برویم.دوستم آوین هم می آید.او هم یکی از دوستان صمیمی من است.تابان هم خیلی خوش حال است چون دوست او (دانیال) هم به ان جا می آید و می تواند با او بازی کند.البته دانیال کلاس اولی است اما تابان و او دوستان خوبی هستند.جمعه هم دوستان پدرم به خانمان می ایند.روز بعدش هم به استخر می رویم و خلاصه این  بهترین هفته ی عمرم است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رویا
22 شهریور 92 12:55
سلام وبلاگ خیلی خوبی داری از بخش مشاوره رایگان اطفال ما دیدن کنید پاسخ به سوالات پزشکی داریم با پاسخگویی متخصص اطفال http://iranbanou.com/QandR.aspx?id=4 موفق باشید
پریسا
23 شهریور 92 20:32
سلام باران خوبی؟ یه چند وقتی سرم شلوغ بود نیومدم تو وبلاگت. یکشنبه هم می رویم مسافرت گفتم یه سری بزنم. سعی می کنم داستانم را هم زیاد بنویسم.... دوست دار تو_پریسا
پریسا
31 شهریور 92 16:11
سلام باران مدرسه ها داره شروع میشه.


من که خیلی خوش حالم.
پریسا
11 مهر 92 12:16
بله شما شاگرد زرنگی
فاطمه^^
11 مهر 92 18:38
خوششششششششششش بحالت!
راستی این دوستت که گفتی(آوین)فامیلیش چیه؟


خلاقی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران جون می باشد