تابان جونتابان جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

باران جون

روز اول مدرسه

1392/7/11 11:33
نویسنده : baran amini
95 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اول مهر است.من كلاس ششمي هستم.با توجه به چيزي كه معلممان گفت درسها براي من سخت نيست.چون او گفت رياضي و اجتماعي سخت است و اين دو درس هم براي من راحت است.درسهايي كه براي من سخت است علوم و جغرافي است.ما امسال دو كتاب جديد گرفتيم.يكي به نام تفكر و پژوهش و ديگري به نام كار و فناوري.فاميلي معلم ما حسيني است.خدا رو شكر هم مهربان است و هم مشق كم مي دهد.خلاصه احساس مي كنم امسال خيلي سخت نيست.البته اميدوارم كه حدسم درست از آب در بيايد.مادرم هم به من قول داده كه اگر امتهان ميان ترمم را خوب بدهم برايم تبلت ميخرد! آخ جون!فكر كنم امسال سال شانس من است.يوهو...لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پریسا
9 مهر 92 13:25
معلم ما هم خیلی عالیه


اسمش چیه پریسا؟
پریسا
11 مهر 92 12:15
خانم خرازی
پریسا
16 مهر 92 17:53
دروغ گو....
فاطمه^^
19 مهر 92 12:26
سلام باران جون!
من میخوام وبمو گروهی کنم!
دوست داری نویسنده باشی؟
اگه آره یه درخواست بهم بده!


باشه فقط میگم من تا حالا تو وب گروهی نبودم چه جوریه؟؟؟؟
فاطمه^^
19 مهر 92 17:57
این جوریه: 1-یه نام کاربری و یه رمز عبور و یه ایمیل(اگه داری)بهم بده تا عضوت کنم 2- توی گوگل نی نی وبلاگو سرچ کن 3- بعد که اومدی توش یه قسمت داره برای ورود زیرش نوشته ورود به وبلاگ های گروهی،ان جا اسم وبلاگ(****قصر صورتی من****)با نام کاربری و رمز عبوری که به من دادیو میزنیو ورود میکنی. 4-حالا هر مطلبی که دوست داری بزار! همین!بعد میشی یه مدیر!به همین راحتی!
فاطمه^^
19 مهر 92 17:58
راستی رمز و نام کاربریو ایمیلو باید خصوصی بدی حواست باشه!


چشم.در اولین فرصت میام.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران جون می باشد