تابان جونتابان جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

باران جون

من بدبخت

1392/7/11 11:33
نویسنده : baran amini
93 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز معلم ما یه جلسه گذاشت تا با مادرامون بیشتر اشنا بشه.میدونین چی گفت؟گفت که اصلا به هیچ وجه نباید از مادر و پدرتان در ریاضی کمک بگیرید.ناراحتناراحت وای!من بدبخت میشم.چون همیشه بابام بهم تو ریاضی کمک می کرد.بابام ریاضیش خیلی خوبه.فکر نکنید من از اون بچه تنبلام که همه چیو از مامان و باباشون میپرسن! یک دلیل دیگه هم داره که از این موضوع ناراحتم.اگه حتی یک سوال را هم ننویسم نمره ی منفی میگیرم و اگه نمره های منفی به دو تا برسه بار سوم از نمره ی انظباطم کم میکنند!من چه قدر بدبختم.نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پریسا
11 مهر 92 12:14
وا....معلم ما از همون اول به خودمون گفت که از پدر مادرمون کمک نگیریم...
نا سلامتی کلاس ششمیما!
تازه معلم ما گفته هر چی بلد بودید بنویسید بقیه اشو بیاید بپرسید!


معلم ما هم همین طور.
پریسا
11 مهر 92 16:33
من یه زمانی دوستش داشتم و حسودیم می شد بری تو وبلاگش اما الان لینکشم کردم


پریسا اگه بری تو قسمت نظرسنجی رو اسمش که برات نوشته کلیک کنی برات سایتشو میاره.
فاطمه^^
11 مهر 92 18:35
آخییییییییی
ولی از معلم ما که بدتر نیست!

حالا یه کاریش میکنی دیگه!غصه نخور!


ممنون از دلداریت.چند سالته؟
رومینا
12 مهر 92 11:59
باران جون من تو را درک می کنم .


ممنون.............
فاطمه^^
12 مهر 92 15:33
من....... 9 سالمه کلاس سومم!
پریسا
16 مهر 92 17:52
تازه کشف کردی من خیلی وقته می دونم این طوری میشه آدم ها رو پیدا کرد تازه همه جا رفتم از وبلاگ جیگر طلا
tima
16 آبان 92 15:20
منم از بابام کمک میگیرم. آخخخخخخخخییییی!!!!!!!!!!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران جون می باشد