تابان جونتابان جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

باران جون

خبر خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بد

1392/7/24 18:11
نویسنده : baran amini
131 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها امروز یه خبر خیلی بد براتون دارم.کارول....امروز.....مردگریهگریهگریه

آخ که چه قدر گریه کردم.نه بابا الکی گفتم گریه نکردم ول خیلی ناراحت شدم.من عاشق کارولم.قلب

روکه واقعا احمقه! دوستشو کشت.اه که چه قدر احمقه...البته کارول هنوز زنده است ولی تو قسمت بعد یا بعدش میمیره!اون روکه ی خیانت کار هم میمیره.ای خدا دلم میخاد خفش کنمعصبانیببخشید ولی خیلی اعصابم خرده.اصلا وللش.راستی دو تا آدرس وب درباره ی مدرسه ی شبانه روزی لینک کردم.حتما برین ببینین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

tima
16 آبان 92 15:03
من اهمیتی نمیدم.
چون برام مهم نیست


تسلیت میگم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران جون می باشد