تابان جونتابان جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

باران جون

نظرسنجی

1392/7/24 18:35
نویسنده : baran amini
86 بازدید
اشتراک گذاری

شما چه فیلمی رو از همه بیشتر دوست دارید؟

she is the man                                                        bratz                                                          

another cindrella story                                            the cars

 despicable me 2                                                        titanic

princess diaries                                                        brave     

the wizards                                                   uptown girls

the smurfs 2                                         high school musical

hugo                           sharpeys fabulous adventure

the great and powerfull oz                            hannah montana

what a girl wants                                                       brave

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پریسا
24 مهر 92 22:56
کسایی که در موردشون مطلب می نویسم رمز اسم اوناست
ممنون که رمز رو خواستس


خواهش میکنم.
باران(خودم)
26 مهر 92 14:57
من از همه بیشتر اسمورفهای 2 را دوست دارم.
tima
16 آبان 92 14:56
titanic-she is the man-high school musical-sharpays the fabulous adventure-brave-hannan montana-another cindrella story va oz

همشونو ها


ماشالا
یاسمن
27 اسفند 92 11:44
من هیچ کدوم و ندیدم
baran amini
پاسخ
عزیزم وقتی رمز داره پس حتما خصوصیه یا برای یه افراد خاصیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران جون می باشد