تابان جونتابان جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

باران جون

کنسرت و کنفرانس

1392/8/1 20:24
نویسنده : baran amini
81 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه من و 20 نفر از اعضای خانواده ام به کنسرت محسن یگانه رفتیم! 20 نفر!!! خوش به حال محسن یگانه.فکر کنید اگر در هر خانواده 20 تا طرفدار داشته باشه...اوه اوه! همیشه صدای خوانندگان در کنسرت تغییر میکنه.نمیدونم چراسوال این دومین کنسرت من بود.اولین کنسرتم که رفتم کنسرت گروه آریان بود.من تو بچگی عاشق این آریان بودم.قلب راستی ما دیروز کنفرانس داشتیم.خیلی خوب بود ولی نورا خوب حفظ نکرده بود.اگر از رو نمیخواند....خدا به دادمون میرسید! آخه خیلی هم به خودش مطمئن بود.هی میگفت نه من کاملا حفظ شدم.تعجب خدا رو شکر که از رو خوند.ولی اصلا زحمت نکشید.بیشتر زحمت را من و رومینا کشیدیم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازی
5 آبان 92 3:55
هی یادش بخیر منم همسنت ک بودم عاشق فیلمو خواننده و اینا بودم الان 20 سالمه بزرگ میشی یادت میره


چه ربطی به بزرگ شدن داره؟
نازی
5 آبان 92 4:07
ابجیتم دیدم نازه.نوجوونیم عالمی داره ها جیگر مواظب خوبیات باش.بای خانومی


مرسی.
sarvenaz
8 آبان 92 17:01
بی تربیت من چی؟؟؟
ناشناس
13 آبان 92 17:07
باران جون من تو را قبول دارم
اگه چیزی بگی قبول دارم.
پس حتما تو و دوست خوبت رومینا همه ی زحمات را کشیدید!!!!


ببخشید شما؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران جون می باشد