تابان جونتابان جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

باران جون

روز های عالی

1392/8/19 13:41
نویسنده : baran amini
229 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب وقتی از کلاس آمدم و شامم را خوردم آماده ی خواب شده بودم که شوهر خاله ام زنگ زد و گفت که فردا تعطیل است پدرم به اتاقم امد و این خبر را به من داد.خیلی خوش شانس بودم چون یکی از درس هایی را که باید میخواندیم خوب بلد نبودم و یک روز اضافه وقت داشتم تا بخوانماوه.امروز هم در اخبار شنیدم که فردا و پس فردا هم تعطیل است.قلب این یعنی یک هفته استراحت مطلق! آخ جونننننننننن!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رومینا
19 آبان 92 17:20
باران جون من هم با تو موافقم
این یعنی یک هفته بدون درس و مشق!!!


به به!
sarvenaz
24 آبان 92 11:16
baran khoshhal misham be webloge man sar bezani
baran amini
پاسخ
حتما میام
فاطمه^^
30 آبان 92 10:46
خوش بحالت! ما ک از این تعطیلیا نداریم!کدوم شهر زندگی میکنی؟من اراک
baran amini
پاسخ
من تو تهران
فاطمه^^
13 آذر 92 17:40
ولی اراک خیلی خوبه ها!آلودگی هوا اون قدا هم نیس!
baran amini
پاسخ
آره.راست میگی.تهران آلوده ترین شهر ایرانه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران جون می باشد