تابان جونتابان جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

باران جون

لینک دوستان

1392/8/19 13:26
نویسنده : baran amini
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها.امروز چند تا سایت جدید لینک کردم.یکی دخترخاله ی رومینا جون که...وای میمیرم براش!قلبقلبقلب حتما سایتشو ببینین و یکی دیگه هم سایتی که دوست خوبم فاطمه به من معرفی کرد(اسم او هم در لینک فاطمه است). کتاب خانه ی است که تو لینک دوستام به همین نام ثبت کردم.حتما از همه ی لینک ها دیدن کنید.بای بای مخصوصا عشق من مدسه ی سبانه روسی!!!قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

رومینا
19 آبان 92 17:25
ممنونم که از دخترخاله ام تعریف کردی


خواهش میکنم!
فاطمه^^
24 آبان 92 20:04
سلام باران جون ممنونم که سایتی که من معرفیکرده بودمو لینک کردی و به بچه ها معرفی کردی دوستت دارم! راستی تو همشهری بچه ها میخونی؟آره یانه این سایتشه!برو توش شاید برات جالب باشه!http://hbacheha.ir/
baran amini
پاسخ
مرسی!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران جون می باشد