تابان جونتابان جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

باران جون

بهترین دوست من

1392/5/21 18:28
نویسنده : baran amini
81 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پنج شنبه است.من خیلی خوش حالم چون فردا قرار است که فامیل هایمان به این جا بیایند و صمیمی ترین دوست من (تیما) به این جا میاید.او در کرج زندگی می کند.با این که ما از هم خیلی دور هستیم ولی من دوستی بهتر از او ندارم و قطعا نخواهم داشت...قلبدر واقع اسم واقعی او فاطمه است اما اصلا دوست ندارد او را به این نام صدا کنم.او از تیما خوشش می آید.(تیما) اسم نیست اما ترکیب دو اسم فاطمه و فاطیما است!خب اگر هم نباشد این طور به نظر می رسد!!!!بی صبرانه منتظر آمدن او هستم.تا نوشته ی بعدی بای!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

tima
3 شهریور 92 22:42
سلام.اولن که اسم من طیما است نه تیما.دومن که معنی دارد و معنی ان هم فرشته است.


چشم بعدا اسمتو درست میکنم!
پریسا
7 شهریور 92 11:41
اصلا هم اسمش طیما نیست. خیلی هم اسمش تیماست. خودم دیدم تهیه کننده ی یک فیلم اسمش تیما بود
tima
11 شهریور 92 18:02
میگما میشه رمز اونارو به ما هم بگویی؟


میگم زنگ بزن
پریسا
23 شهریور 92 20:50
ک...ک...کرج؟


اره مگه چیه؟
فاطمه^^
12 مهر 92 15:39
چه اسم قشنگی!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران جون می باشد